måndag 23 maj 2005

cheap things to do...

So, as we go through another very poor summer I thought I would, to sort of encourage myself, do a listing of cheap things we actually could do:

1. Go over to the mainland and:
a, play miniture golf
b, go to their beach

2. Have picnics!

3. Put up a tent on the beach or the garden.

4. Go to the museum of butterflies (35:- for adults and 20:- for kids)

5. Go horsecarrige riding.

6. Hang out in the harbour.

7. Find new places to take the dogs for good walks.

8. Go to the big playground in town.

I guess this list is kind of pittiful, but I try to have an open mind.

Anybody have other ideas?

____________________________

Så, nu när vi går emot ännu en fattig sommar tänkte jag, som för att muntra upp mig själv, göra en lista på billiga saker vi kan göra:

1. Åka över till Gränna för att
a, spela minigolf
b, bada i lagunen

2. Ha picnics!

3. Sätta upp tältet på stranden eller i trädgården.

4. Åka till Hjo och gå på fjärilsmuseet (35:- för vuxna och 20:- för barn).

5, Åka remmalag.

6. Åka ner till hamnen och borgen.

7. Hitta nya ställen att ta med hundarna för härliga promenader.

8. Åka till stadsparken till den stora lekparken.

Jag antar att den här listan är lite sorglig, men jag försöker verkligen att hålla mina sinnen öppna.

Har någon andra förslag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Share!